Jernia

Utvikling av digital innholdsplattform og magasinet Mitt Hjem, med innholdsproduksjon, strategisk arbeid med søkemotoroptimalisering, annonsekonsepter for partnere, native advertising og drift av innholdskonsept.

Jernia er en faghandelskjede med 130 fysiske butikker over hele landet, i tillegg til nettbutikken deres Jernia.no. Hos Jernia finner du alt du trenger for å imponere i hverdagen – enten du skal lage noe smakfullt på kjøkkenet, få det fint og ryddig, skal pusse opp, ordne ute i hagen, eller utføre andre småprosjekter.

For Jernia har vi stått for innholdskonsept og produksjon av magasinet Mitt Hjem, samt utviklet det digitale innholdskonseptet deres, gjennomført søkemotoranalyse, utviklet landingsside i samarbeid med underleverandør, i tillegg til at vi har stått for produksjon av innhold. I prosjektet utviklet vi pakker med native annonser for Jernia sine leverandører, der vi stod for innsikt og analyse, produksjon, og distribusjon via native annonser i eksterne medier, sosiale medier og nyhetsbrev.

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid

Vårt arbeid: Konsept og produksjon nettside

Innholdsproduksjon Jernia
Innholdsprodusent Jernia
Innhold digitalt byrå

Magasin - Mitt Hjem

Kommersielt magasin
Kommersielt magasin merkevare
Kommersielt magasin produkter

Fotoshoot - interiør

Foto interiør mat
Fotograf interiør tips
Digital innholdsproduksjon

Fotoshoot - mat

Innholdmarkedsføring oslo
Content marketing Oslo
Mat magasin innholdsmarkedføring